-
i10
-
i10 od 199 990 Kč
-
-
i20
-
i20 od 249 990 Kč
-
-
ix20
-
ix20 od 274 990 Kč
-
-
i30
-
Nová i30 liftback od 339 990 Kč
-
Nová i30 Fastback od 399 990 Kč
-
Nová i30 kombi od 409 990 Kč
-
Nová i30 N od 759 990 Kč
-
- i40
-
Kona
-
Kona od 399 990 Kč
-
-
Tucson
-
Tucson od 499 990 Kč
-
- Nexo
-
Santa Fe
-
Santa Fe od 1 008 990 Kč
-
Grand Santa Fe od 1 298 990 Kč
-
- Genesis
-
IONIQ
-
IONIQ Hybrid od 699 990 Kč
-
IONIQ Electric od 889 990 Kč
-
IONIQ Plug-in Hybrid od 879 990 Kč
-
- H-1
-
H350
-
H350 Van od 649 000 Kč bez DPH
(785 290 Kč vč. DPH) -
H350 Bus od 1 084 000 Kč bez DPH
(1 311 640 Kč vč. DPH) -
H350 Podvozek od 629 000 Kč bez DPH
(761 090 Kč vč. DPH)
-


JEDINEČNOST
není žádných pochyb.


VYZRÁLOST
a nízkého aerodynamického odporu.




autonomní nouzové brzdění (FCA)
Nadčasový design nové i30 působí silným, emocionálním dojmem.

Nová řada pohonných jednotek, víceprvková zadní náprava a nejlepší tuhost karosérie ve své třídě, to vše při řízení zajišťuje skutečný požitek z jízdy.

ve kterých se snoubí vysoký výkon a účinnost.
a točivý moment 134 Nm při 3 500 ot./min. Je k dispozici s 6stupňovou manuální převodovkou.




-
Autonomní nouzové brzdění (FCA)
Přední radar a kamerové systémy skenují a detekují přítomnost vozidel nebo chodců v prostoru před vozem. Systém FCA automaticky spouští nouzové brzdění pro minimalizaci možnosti vzniku vážné nehody nebo omezení jejích následků. Standardní systém FCA reaguje na přítomnost vpředu jedoucího vozidla prostřednictvím přední kamery, volitelně je k dispozici radar, který přidává možnost detekce přítomnosti chodců.
-
Varování před čelním nárazem (FCW)
Systém FCW využívá přední kameru pro detekci překážek, do kterých by mohl vůz narazit, a varuje před nimi řidiče. Systém FCA zároveň aktivuje nouzové brzdění, které umožní kolizi zabránit či alespoň omezit její následky.
-
Inteligentní adaptivní tempomat (ASCC)
Udržuje přednastavenou vzdálenost od vpředu jedoucího vozidla a automaticky snižuje
nebo zvyšuje rychlost v přednastaveném rozsahu. Při popojíždění v hustém provozu systém ASCC udržuje přednastavenou vzdálenost vč. zastavení za vozidlem vpředu a automatického rozjezdu při detekci pohybu směrem dopředu. -
Asistent pro vedení vozu v jízdních pruzích (LKA)
Systém se podílí na aktivní bezpečnosti zabráněním nechtěnému opuštění jízdního pruhu, které je způsobeno nepozorností řidiče. Systém LKA před vyvinutím síly korigující vybočení z pruhu řidiče varuje akustickým a vizuálním signálem.
-
Systém sledování mrtvého úhlu (BCW)
Senzory umístěné v zadních náraznících detekují přítomnost jakýchkoliv vozidel v mrtvém úhlu a spouští varovnou světelnou signalizaci v příslušném dveřním zpětném zrcátku. V případě, kdy je při spuštění směrového ukazatele v mrtvém úhlu detekováno vozidlo, dojde k aktivaci výstražného zvukového signálu.
-
Přední a zadní parkovací asistent
-
Špičková kvalita s 5letou zárukou bez omezení
-
Elektrická parkovací brzda
-
Navigační systém
-
Přední a zadní parkovací asistent
Parkování ve stísněných prostorech může být zejména při snížené viditelnosti problém. Snímače v předních a zadních náraznících mohou detekovat jakékoliv překážky, které nemůžete vidět, a signalizují Vám okamžik, ve kterém musíte zastavit, aby nedošlo ke kontaktu s překážkou.
-
Špičková kvalita s 5letou zárukou bez omezení počtu ujetých kilometrů
Veškeré vozy jsou vyráběny v nejmodernějším evropském závodě Hyundai v moravskoslezských Nošovicích s nejvyšší dosažitelnou mírou kvality. Jsou kryty značkovou zárukou společnosti Hyundai,
která poskytuje komplexní ochranu po dobu 5 let bez omezení počtu ujetých kilometrů. -
Elektrická parkovací brzda s funkcí Auto Hold
Spínač ovládající elektrickou parkovací brzdu zabírá mnohem méně místa než konvenční páka parkovací brzdy. Taktéž usnadňuje zatažení a uvolnění parkovací brzdy, protože se jedná o pouhé stisknutí tlačítka. Navíc je s užitečnou funkcí Auto Hold znamenající možnost uvolnění brzdového pedálu při stání v kolonách nebo na semaforech.
-
Navigační systém
Na 8” plovoucím středovém displeji se zobrazuje mnohem více informací než pouhé naváděcí pokyny. Navigační systém LIVE Services taktéž poskytuje aktuální dopravní zpravodajství, varování před radary či údaje o počasí a bodech zájmu. Apple CarPlay™ je registrovaná značka Apple Inc.
Android Auto™ je registrovaná značka Google Inc. Aplikace Android Auto a Apple CarPlay nejsou na českém trhu podporovány.

i30 Fastback si nás svým designem doslova získal
A nejen nás, o čemž svědčily pohledy a zvednuté palce ostatních řidičů a kolemjdoucích. Povedený podvozek jsme již chválili u krátké verze modelu i30, u Fastbacku je jeho naladění ještě o krok dál. Speciální pochvalu si zaslouží celkové odhlučnění vozu, chod motoru je téměř neslyšitelný.

Hyundai i30 kombi: Nejlepší český kombík nebo korejská náhražka?
„… po mechanické stránce se německým konkurentům víc než vyrovná – v mnoha ohledech skutečně působí jako lépe vyrobené a solidnější auto. Přidejte k tomu velmi zajímavou cenu testované verze a máte auto, které si skutečně zaslouží pozornost.„

Hyundai i30 opět vítězem srovnávacího testu s celkovým hodnocením 9/10! Tentokrát poráží konkurenci – VW Golf, Opel Astra a Honda Civic.
Hyundai vypadá moderně a vkusně. Tady udělala automobilka obrovský pokrok, navíc interiér je nejen hezký, ale i funkční. Podobně je to s komfortním podvozkem, který snese bez reptání i maximální zátěž. Nová i30 si díky vyváženému mixu vlastností, výbavy, záruky a ceny odváží ze srovnávacího testu prvenství.

Hyundai i30 znovu vítězí! Ve srovnávacím testu vozů s motory 1,0 turbo poráží Opel Astra, Ford Focus i Seat Leon.
Dynamická jízda, široká nabídka asistenčních systémů, hodnotný vnitřní prostor… Bude to však na konkurenci stačit? Ano, i30 nejen špičkově brzdí, má příkladně vyladěný podvozek a přesné řízení, ale nabízí taky nejbohatší výbavu za přístupné ceny. Skvělé vlastnosti a dynamiku podtrhují také nejrychlejší časy na závodním okruhu, které zajíždí i30 s velkým náskokem.

Hyundai vede se solidním náskokem! V testu poráží Opel Astra, Peugeot 308, Mazda 3 a Renault Megane.
Chyby? U i30 je opravdu nenacházíme. Začněme skutečně slabými stránkami nové i30:... hmm. Jednadvacet, dvaadvacet... Mohli byste čekat dlouho – i30 nemá žádné výrazné slabiny…Nic neklepe, nic neruší, solidně zpracovaný Korejec se jeví jako nejlépe připravený pro všechny úkoly běžného dne. Zaujímá zde proto naprosto v klidu – avšak senzačně neočekávaně – první místo.

Bývá to velká událost, když přichází vůz tohoto segmentu na trh.
Nenechte si ujít velmi zajímavý video test legendárního Rasťa Chvály, který se zaměřil na porovnání i30 s novým motorem 1,4 T-GDI s manuální a dvouspojkovou DCT převodovkou ve střední a plné výbavě. Test dále například odpoví na otázky, jak funguje inteligentní adaptivní tempomat, jak svítí nová full LED světla atd.
Zjistit více
i30 získala prestižní ocenění za design
i30 je držitelem prestižní ceny iF Design Award za rok 2017 v disciplíně Produkt – kategorie "Automobily / Vozidla" a pokračuje tak v úspěchu modelů Ioniq, Tuscon, Genesis a i20. Gratulace patří našim designérům v evropském designovém centru v německém Rüsselsheimu!
zákazníků
- Líbí se my Design
- Zasekávání kliky u dveří
- Design, cena a není to koncernovka.
- Divný zvuky z palubky, pravého zadního tlumiče a pískající brzdy.
- Interiér, výbava,
- Nic
- design, celkové provedení, jízdní vlastnosti
- Zvětšit zavazadlový prostor, spotřeba ( u nás průměrně 7,6)
- Výborný poměr cena/výkon.Výbava vozu a záruční podmínky oproti konkurenci jednoznačně nejlepší.
- Raménka stěračů nelze dostatečně odklopit.Při oddálení od skla cca o 5 cm,naráží do kapoty a to značně komplikuje očištení stírátek od sněhu a ledu či jejich demontáž a výměnu.